V marketingu se stále někdo pokouší o nějakou inovaci. Některé inovace ale zklamou dřív než stačí být pořádně vyzkoušené. Marketing je ošemetný. Stačí jeden chybný krok, a celá vaše marketingová kampaň bude v troskách. A stejně tak zmizí i peníze, které jste do ní vložili. Není divu, že se spousta lidí vrací k osvěceným metodám, které fungují již dlouhou dobu a jsou zárukou úspěchu. Pokud se samozřejmě provedou dobře. Jakmile se internet a sociální sítě rozšířili i mezi běžné lidi, znamenalo to pro marketing opravdový převrat. Dnes se většina marketingu zaměřuje na online sféru, jelikož tam lidé tráví většinu volného času.
Ale jednou z marketingových metod, která nikdy nezklame, a přitom nemá s internetovým světem nic společného, jsou reklamní předměty. Říká se jim také firemní předměty nebo propagační. Setkat se můžete s různými názvy. Reklamní předměty jsou ty, které na sobě nesou něco, co je spojené s vaší firmou. Název, logo, motto. Aby bylo jasné, že tento předmět patří vaší firmě. Takové předměty se většinou rozdávají zdarma. Proč? Protože přesně o to jde. Chcete v zákaznících vyvolat líbivý pocit. Dáte jim něco zdarma a oni si budou vaši firmu spojovat s příjemnými pocity. Dostat něco zdarma je vždy příjemné.
Zároveň se reklamní předměty vybírají tak, aby je lidé, kteří je dostanou, využívali co nejvíce. Proto se pro různé cílové skupiny používají jiné reklamní předměty. Je rozdíl, jestli chcete něco darovat paní v důchodu nebo mladému teenagerovi. Čím více budou lidé váš reklamní předmět využívat, tím více budou mít na očích vaši firmu. A tím více marketing funguje.A co cena? Reklamní předměty jsou také velmi oblíbené z toho důvodu, že se jedná o marketing, který má nízké náklady. Firmy dnes dokážou vyrobit reklamní předměty za malou cenu a přitom opravdu velmi kvalitně.